Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices | Buch | 97836
Ø 0.0
0 Bewertungen
82,50 €
The authors aim to present a new perspective for public relations and advertising research, claiming that it is worth looking at what theories are used in public relations and advertising space. This book provides an overview of key studies and contributions to the theories, as well as explores how the theoretical concepts can be applied in public relations.
Jetzt bei Ebay:
-
Anzahl der Seiten:424
-
Erscheinungsjahr:2018-11
-
Publikationsname:Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices
-
Autor:Aydin, Bayram Oguz
-
Sprache:eng
-
Fachbereich:Medienwissenschaften: Internet, digitale Medien und Gesellschaft
-
Verlag:Lang, Peter GmbH
-
Einbandart:Kartoniert / Broschiert
-
Produktart:Bücher
-
Länge:210 mm
-
Breite:148 mm
-
Höhe:23 mm
-
Marke:Lang, Peter GmbH
-
Hersteller:Lang, Peter GmbH
-
Genre:Sozialwissenschaften/Recht/Wirtschaft
-
Maße:210x148x23 mm
-
ISBN:9783631766750
-
Standardversand:DHL Päckchen 4,99 EUR - Lieferung zwischen 31. May 2025 und 06. June 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Europäische Union
-
Versand ausgeschlossen:Afrika , Asien , Mittelamerika und Karibik , Europa , Naher Osten , Nordamerika , Ozeanien , Südostasien , Südamerika , Postfach , ... und weitere