Methoden zur kausalen Inferenz im Marketing (Grundlagen und Trends® im Marketing)
Ø 0.0
0 Bewertungen
68,42 €
In addition, this monograph provides simplified code for developing simulated data (using Python) and hypothetical examples of data analysis (using Stata). This monograph serves as a useful resource both to current and future researchers in marketing.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781638283423
-
UPC:9781638283423
-
ISBN:9781638283423
-
Format:Paperback, 150 pages
-
Author:Zezhen (Dawn) He
-
Book Title:Methods for Causal Inference in Marketing (Foundat
-
Item Height:0.8 cm
-
Item Length:23.4 cm
-
Item Weight:0.22 kg
-
Item Width:15.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Now Publishers
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 3,39 EUR - Lieferung zwischen 23. June 2025 und 04. July 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Kanada, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Singapur, Neuseeland, Belgien, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Israel , Türkei , Algerien , Angola , Burkina Faso , Kongo, Demokratische Republik , Kongo, Republik , Ghana , Nigeria , ... und weitere