Governing Edtech: Warum Kinder in einer unregulierten digitalisierten
Ø 0.0
0 Bewertungen
31,82 €
In this book, Velislava Hillman argues that datafication, i.e. turning all human actions into data, and surveillance have been normalised in eductional settings and shows how edtech products are not improving education equally for all children.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781350439795
-
UPC:9781350439795
-
ISBN:9781350439795
-
Format:Paperback, 304 pages
-
Author:Hillman, Velislava (London School of Economics and
-
Book Title:Governing Edtech: Why Children Stand to Lose in an
-
Item Height:2.3 cm
-
Item Length:21.5 cm
-
Item Weight:0.45 kg
-
Item Width:14.2 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Bloomsbury Academic
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 3,38 EUR - Lieferung zwischen 06. June 2025 und 20. June 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Singapur, Neuseeland, Belgien, Niederlande, Schweiz
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Amerikanisch-Samoa , Französisch-Polynesien , Guam , Palau , Algerien , Angola , Burkina Faso , Kongo, Demokratische Republik , Kongo, Republik , ... und weitere