Does the Development of Cognitive Dissonance Inhibit the Success of Influen ...
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Titel: Does the Development of Cognitive Dissonance Inhibit the Success of Influencer Marketing?, Untertitel: An Empirical Study on Implicit Associations Towards Influencers as New Advertising Ambassadors, Einband: Taschenbuch, Autor: Anonym, Verlag: GRIN Verlag, Sprache: Englisch, Seiten: 108, Maße: 210x148x8 mm, Gewicht: 169 g, Verkäufer: Wegmann1855.
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Verlag:GRIN Verlag
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Autor:Anonym
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Seiten:108
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Gewicht:169
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Einband:Taschenbuch
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Format:210x148x8 mm
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Sprache:Englisch
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Marke:GRIN Verlag
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Fachbereich:Hardcover/Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft/Wirtschaft/W...
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Publikationstitel:Does the Development of Cognitive Dissonance Inhibit the Succe...
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Erscheinungsjahr:20211012
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Produktart:Bücher
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Buchtitel:Does the Development of Cognitive Dissonance Inhibit the Succe...
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Film-/Fernseh-Titel:Keine Angabe
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Publikationsname:Does the Development of Cognitive Dissonance Inhibit the Succe...
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Musiktitel:Keine Angabe
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Interpret:Keine Angabe
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ISBN:9783346488992
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