Deep Learning in Spielen und Animationen: Prinzipien und Anwendungen
Ø 0.0
0 Bewertungen
58,93 €
It gives us the idea that AI can also be applied in gaming, and there are limited textbooks in this area. Also, each chapter follows a similar structure so that students, teachers, and industry experts can orientate themselves within the text.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9781032139302
-
UPC:9781032139302
-
ISBN:9781032139302
-
Format:Paperback, 156 pages
-
Author:Vikas Chaudhary (Edited by)
-
Book Title:Deep Learning in Gaming and Animations: Principles
-
Item Height:1 cm
-
Item Length:23.4 cm
-
Item Weight:0.26 kg
-
Item Width:15.6 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:CRC Press
-
Economy Shipping from outside:eBay SpeedPAK Economy 16,32 EUR - Lieferung zwischen 19. August 2025 und 01. September 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Niederlande, Singapur
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Israel , Türkei , Indonesien , Malaysia , Thailand , Anguilla , Antigua und Barbuda , Aruba , Bahamas , ... und weitere