Datengetriebene Kundenbindung: MarTech-Strategien für den Erfolg meistern
Ø 0.0
0 Bewertungen
48,25 €
Explore topics ranging from budget allocation and market potential to data readiness and GDPR compliance, gaining a deep understanding of key concepts and best practices.
Jetzt bei Ebay:
-
EAN:9783031642944
-
UPC:9783031642944
-
ISBN:9783031642944
-
Format:Hardback, 332 pages, 2024 Edition
-
Author:Ralf Strauss
-
Book Title:Data-Driven Customer Engagement: Mastering MarTech
-
Item Height:2.1 cm
-
Item Length:23.5 cm
-
Item Weight:0.7 kg
-
Item Width:15.5 cm
-
Language:Eng
-
Publisher:Springer International Publishing AG
-
Sparversand:Economy Int'l Postage 7,60 EUR - Lieferung zwischen 03. July 2025 und 24. July 2025 (bei heutigem Zahlungseingang)
-
Versand nach:Großbritannien, USA, Kanada, Irland, Australien, Deutschland, Frankreich, Italien, Neuseeland, Belgien, Niederlande, Polen
-
Versand ausgeschlossen:Isle of Man , Indonesien , Malaysia , Thailand , Algerien , Angola , Burkina Faso , Kongo, Demokratische Republik , Kongo, Republik , Ghana , ... und weitere